Problema gps NAVO D5026-HD V2

Post Reply
Titisor
Posts: 12
Joined: Sat Jul 20, 2013 10:57 pm

Problema gps NAVO D5026-HD V2

Post by Titisor »

Buna seara, Am promit azi la ora 13,40 coletul cu GPS-ul din titlu, Camera wireless si cardul MICROSD 16 GB. Bucuria a fost de scurta durata. Cand am ajuns acasa, am pornit GPS-ul. A pornit normal, dupa care a inceput sa ,,clipeasca" partea stanga a displayului si a ramas partial intunecata. L-am pus la incarcat(GPS-ul) prin alimentatorul de 220V cca.2 ore, aceiasi problema. L-am conectat la alimentatorul bricheta auto. S-a luminat normal cateva secunde, a dat cateva ,,clipituri" dupa care a ramas partial intunecat. Dupa cata electronica cunosc cred ca s-a ars ledul (lampa )care lumineaza partea stanga a displayului. Se scoate din calcul defectiune electrica la masina.
A doua problema: nu pot seta destinatia pe GPS( ma duce mereu in Franta(Paris).
A treia problema: l-am pus inapoi in cutia lui si astept solutia de la dvs.
P.S.Mi-a stricat concediul pe care il incep pe data de 12. 08.2013.
Va doresc o seara buna,
Titi

4EST
Site Admin
Posts: 703
Joined: Tue Dec 09, 2008 10:13 pm
Contact:

Re: Problema gps NAVO D5026-HD V2

Post by 4EST »

Imi pare rau, chiar e primul caz in care se arde vre-un LED de la ecran (asta cred si eu ca s-a intamplat). Noi l-am testat inainte de livrare si era in regula.

Cu destinatia, pentru a calcula bine (de fapt punctul de plecare cred ca nu e ok), scoateti-l la aer sa se lege la sateliti sa vada ca sunteti in RO, si ar trebui sa calculeze ok. Daca nu vrea, stergeti folderul SAVE (echivalent restaurare setari initiale) si incercati din nou. Exclus sa nu se rezolve, puteti sa sunati duminica si facem o diagnoza la telefon

Pentru remedierea problemei cu ecranul puteti sa-l trimiteti inapoi sa-l inlocuim, sau sa va faceti concediul, sa va folositi de el si sa-l trimiteti la reparat cand va intoarceti

Titisor
Posts: 12
Joined: Sat Jul 20, 2013 10:57 pm

Re: Problema gps NAVO D5026-HD V2

Post by Titisor »

Buna seara,
1 - Maine 12.08.2013 il voi expedia pentru inlocuirea GPS-ului(conform-http://www.g-p-s.ro/index.php/plata-si-transport - Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie in termen de 72 de ore de la receptie vor fi inlocuite fara alte costuri - in limita stocului disponibil cu conditia notificarii in scris la adresa de e-mail :retur@g-p-s.ro).V-am trimis e-mail.
2- Va trimit GPS-ul complet, cu toate anexele si MICROSD-ul de 16 GB.

P.S. Ar fi o.k. daca s-ar rezolva, ca pana pe data de 14.08.2013 sa ajunga la mine, deoarece pe 15.08. ora 10 plec din localitate.
Cu stima,
Titi

Post Reply